Notepad
The notepad is empty.
The basket is empty.
Free shipping possible
Please wait - the print view of the page is being prepared.
The print dialogue opens as soon as the page has been completely loaded.
If the print preview is incomplete, please close it and select "Print again".

Serviceorganisation, Servieren und Getränke + TRAUNER-DigiBox

BookHardcover
Ranking10271in
not buyable
Related products
Replaces
replaced by

Description

Um als Servicemitarbeiter/in erfolgreich zu sein, muss man einerseits die Basistechnikenbeherrschen und andererseits über das betriebliche Angebot (und darüberhinaus) bestens Bescheid wissen. Denn Gästeberatung ist auch Verkauf und demnachÜberzeugungsarbeit. Manche Gäste haben sich ihre Neugier erhalten - sie sindfür Neues leicht zu begeistern. Gäste, die sich etwas reservierter geben, sind schoneine größere Herausforderung. Hier ist große Fachkenntnis gefragt. Je umfangreicherIhr Wissen über Speisen und Getränke ist, umso mehr können Sie bei Ihren Gästenglänzen.
More descriptions

Details

ISBN/GTIN978-3-99113-174-8
Product TypeBook
BindingHardcover
PublisherTrauner
Publishing date15/08/2021
Edition1. Auflage 2021
Series no.200292
Pages380 pages
LanguageGerman
Weight870 g
Article no.15210557
CatalogsZeitfracht
Data source no.N3000000513755
More details

Author

More products from Mucher, Wolfgang

More products from Gutmayer, Wilhelm

More products from Stickler, Johann

Subjects